Wednesday 7 November 2012

Random.

Walaupun nak hampir lapuk, aku nak taip jugak cita ni kat dalam blog aku. :)
Okay, jumaat lepas, hmm 2/11/2012 hingga 4/11/2012 aku ke kem. Kem "Program Pembangunan Pelajar Zon Utara" anjuran MARA. Sebanyak enam buah kolej melibatkan diri. Dan yang paling ramai sekali student dari kolej adalah kolej aku ah, ramai sebanyak 12 oranggggg!! Tahniahhh! :p sikit saja kott, berbanding dengan mereka yang lain-lain.

Oh terlupa, kem ni MARA buat dekat Kompleks Tabung Haji, Bayan Lepas, Pulau Pinang. Best sangat-sangat sebab kami menginap di hotel tersebut. Makanan uhmmm memang berbaloiii. Hehe. Kolej yang terlibat adalam Kolej Poly-Tech Mara Alor Setar (KPTMAS), UniKL-RCMP, UniKL-MIMET, UniKL-MSI, Kolej Teknologi Pulau (ICT), dan Allianze University College of Medical Sciences (AUCMS). Semua yang terlibat adalah bawah tajaan MARA sahaja. :)

Seramai 100 lebih mahasiswa-mahasiswi yang terlibat. Seronok sangat. Tak rugi aku pegi. Hehe. Walaupun, sepanjang tiga hari kat sana, aku kurang sihat. Yaa, demam + batuk + selsema + pening kepala. Memang aku tak tahan sangat dengan keadaan aku, tapi aku cuba gak bertahan. Huhu.

Aku gembira sebab dapat bergaul, berkawan dengan orang baru. Ya la, semua datang bukannya senegeri, datang dari merata-rata tempat. Terima kasih dan aku hargai sangat-sangat kenangan ni. :)



group aku bersama fasi kami, Uncle Misbah :)


tak cukup sorang, Ninie :'(


sempat lagi kan, kami semua berposing?? Hehe


semoga perkenalan ini berkekalan hingga ke Jannah :)

>> semua gambar-gambar ini aku muat turun dari fb, :p kat sana aku jumpa seseorang. Orang tuh macam si dia. Bukan mudah untuk melupakan orang telah memberi banyak kenangan kepada kita, kan? Aku mengaku, aku masih lagi teringatkan dia. Bukan angau! :)





No comments:

Post a Comment