Monday 17 December 2012

Mr S.

Mr S?
Siapakah dia? Entahlah.
tak boleh gambarkan langsung..

He is not my friend,   
not my enemy..
but just a stranger with some memories..

Bagaimana boleh terjumpa?
Dalam satu game..dan dia jadi husband aku. 
Erk. Husband? uuu aku tak tahu lah, game ni pelik sikit tapi best.

Aku tak berharap akan berjumpa dia suatu hari nanti, 
sebab dia ni annoying gilaa..
biasalah, perempuan selalu emosi, hm.
sukar jugak kalau ada perasaan yang tak stabil ni.
Ya Allah, lindungilah hambaMu ini.
Peliharalah aku.

Tapi dalam bebanyak lelaki dalam game tuh, dia ja yang aku selesa bertahan pun.
Even dia annoying.
Tapi dia tak gatal, itu yang aku respect. Dia keras macam besi.
Kalaulah dia terbaca apa yang aku cakap pasal dia sekarang ni.
Hee. Dia tak marah kot.

Lagipun, kami tak saling mengenali.
Aku sekadar tahu nama panggilan dia saja, Iz.
Tapi, dia tahu nama penuh aku, sebab dia ragu-ragu
dia sangka aku ni lelaki. 
whats??? yeahh, dia ingat aku lelaki.
see annoying gilaa.
Entah dia ingat ke nama aku, sebab selalu panggil "u , u , u"
yeahh, budak moden. 
-_-


No comments:

Post a Comment