Tuesday 22 January 2013

Assignment Vs Boomz .

haip, morning!  lama tak update blog. 
waaa kali ni aku touching dan rasa macam kena penampaq sebijik .
ya Allah, maybe niat dia nak menegur tapi hati aku..
rasanya macam aku ego, taknak terima teguran tuh..
wuaaa..

masih ingat pada mr sexobeat ?
yahh, semalam aku pot pet pot pet dekat dia betapa letihnya aku malam tadi
siapkan assignment and bla bla bla..
then sekali dia cakap macam ni 

" first in ur mind is boomz rite.. second in ur mind is ur assignmen "

terus aku rasa macam kena penampaq sebijik . errr . maybe mood aku tak berapa baik sangat waktu tu.
so aku tak dapat nak menerima dengan hati terbuka or dengan hati yang senang .
aku jawab ape ? "pape je la iz"
terus aku out terusss . see tak matangnya aku :p

oh i'm sorry . maybe sy terlalu beremosi .  :(

No comments:

Post a Comment