Monday 22 October 2012

Semester Break .

Yaaa sudah lama aku tak huuppdate blog ni. Bersawang? oh tidak, mana ada spider kat sini kannn? :p Hmm alhamdulillah, pada 18/10/2012 berjaya jugak aku menghabiskan paper last aku tuk sem kali nih..hihi..semua  telah aku usahakan, itu ja yang aku mampu buat, aku hanya mampu berdoa dan berserah saja pada Allah SWT. Harap-harap result aku meningkat dari sem sebelum nih. :(

 Okay, sekarang baru tiga hari aku duduk rumah dannnnnn aku dah mula bosan. Tak tahu nak buat apa. Balik balik benda yang sama saja aku buat. Tau tak apa dia? Baca novel, layan korea, pastu facebook, twitter, tumblr, blog, hehhhhhh. benda ni pun aku penat gak tauu. :P

Masa tengah study, hati ni bagaikan tergedik-gedik tak sabar nak balik rumah, nak cuti lama-lama, nak berehatt saja. Sekarang bila dah cuti, lain pula yang aku rasa. Haihhhhh. Kadang-kadang aku rasa macam otak ni makin jemm. Bukan jem strawberry ke apa ke ehhhh, blank otak. Tak tahu nak buat apaaa. Sedih :(

huhu. k bai. 

No comments:

Post a Comment